loading...
مطالب جالب و خواندنی
تبلیغات

سروش بازدید : 133 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (4)

 

هلـــه  نومیـــد  نباشی  کـــه  تـــو  را  یـــار  بــراند
گـــرت  امروز  بـــراند  نــه  کـــه  فـــردات  بخواند
در  اگر  بر  تو  ببندد  مرو  و  صبر کـــن  آن جا
ز پس صبر تـــو را او به ســـر  صـــدر  نشاند
و اگــر  بر تو ببندد  همه  ره‌ها  و  گذرهــا
ره پنهان بنماید که کس آن راه نداند...

 

 

 

سلام به وبلاگ ما خوش آمدید.شما در این وبلاگ می توانید مطالب جالب و خواندنی و خلاصه همه چیز برای پر کردن اوقات فراغت خود پیدا کنید.

 

نظر یادتون نره

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط کی لینک (keylink) در تاریخ 1392/04/22 و 9:55 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزيز وبلاگتون عاليه اما بازدیدکننده هاتون کمه! شما ميتوانيد در وبلاگ کي لينک(وبلاگ تبادل لينک رايگان) تبادل لينک کنيد تا تعداد بازديد هاي وبلاگتون چندين برابر بشه پس فرصت را از دست ندهيد.. اين وبلاگ تازه راه اندازي شده براي اين که وبلاگتون در سطرهاي اول يعني جايي که همه کليک کنن ثبت بشه زود بيا ثبت لينک کن ..... پس عجله کن!




keylink.mihanblog.com

این نظر توسط maziar در تاریخ 1392/04/21 و 12:27 دقیقه ارسال شده است

عمووووو جان اگه دوس دارین سایت تون رو تو فیسبوک تبلیغ می کنم.
پاسخ : خودم تبلیغ کردم تو هم خواستی بکن

این نظر توسط dia music در تاریخ 1392/04/20 و 13:52 دقیقه ارسال شده است

سلام لینکت کردم شما هم ما رو با اسم دیا موزیک و با آدرس www.diamusic.mihanblog.com لینک کنیدشکلک
پاسخ : لینک شدی...

این نظر توسط amirreza در تاریخ 1392/04/14 و 19:01 دقیقه ارسال شده است




سلام دوست من
وبت رو خیلی خوب مدیریت میکنی...
من از یک وبلاگ موفق ( تفریبا شکلک ) مزاحمت میشم...
انکه میگم وب موفق برای مثال شما تو گوگل بنویس دنیای سرگرمی
ببین وبلاگ من دومین وبی است که گوگل به نمایش میزاره . ما باپیشرفت 35 میلیونی رتبه در الکسا در کمتر از دو ماه تونستیم به رتبه 50000 اریان و 4 میلیون الکسا برسیم...
خوب حالااز همه ی اینها بگذریم قصد من جمع آوری نویسنده برای وب هست . ما نه نیاز داریم اینترنتتون پرسرعت باشه ونه اینکه مطالب رو حتما ترجمه کنید !! شکلک
ولی خوب به مسئله ی درآمد من واقعا هیچ کمکی به شما نمیتونم بکنم ولی خوب به هرحال پاپ آپ های شما قابل قبول میباشد و شما میتوانید در مطالبی که می گذارید اقدام به تبلیغ و گذاشتن بنر نیز کنید شکلک
از اینکه به ما بپیوندید بسایار خشنود میشویم

متشکرم شکلک)
پاسخ : واسه تبلیغات یه بنر میخوام ولی دائمی اگر هم مال دو تامون رو میخوا ی2تا بنر و روزی چند مطلب میخوای؟


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    کدامیک از موضوع های زیر را بیشتر دوست دارید؟
    وضعیت یاهو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 21
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 463
  • بازدید کلی : 22,042
  • ساعت